آيتن عامر تدعم عمرو دياب

اختارت الفناة الشابة آيتن عامر طريقة جديدة للتعبير عن حبها للنجم المصري عمرو دياب، وذلك عبر صفحتها على “انستغرام”.
ونشرت الشابة التي تعلن باستمرار أنها من عشاق “الهضبة” صورته واعلنت من خلالها عن مسابقة طريفة تفاعل معها الجمهور بشكل واسع، واعتبرها الكثير أنها ردّ غير مباشر على انتقادات شيرين عبدالوهاب الأخيرة.
وعلقت آيتن على صورة “الهضبة”: “تعالوا نلعب، قولولي إيه أكتر جمل بتحبوها في أغاني عمرو دياب علشان دايمًا في أي ألبوم لعمرو بتلاقي جملة صغيرة مش كوبليهات كاملة بتساوي ألبوم لوحدها، بتكون بسيطة جدًا بس معبرة جدًا جدًا”.
وتابعت: “زي مثلًا هو الوداع يتقال فيه ايه.. ومشيت وياك ورجعت وحيد.. عشان مش صح نبقى ضعاف نبان ساعة الفراق بنخاف.. ومش قادر على الأيام ولا يوصف هوايا كلام.. ماهو لو ينسى هينسيني.. أنا سايبك تمشي تعيش وتقابل ناس تانيين.. وبان حزنه كله وضعفه لما فاق.. مش كل واحد جمب منى عزيز عليا.. فيه واحده بتنساها بواحده وواحده مبتتنسيش.. الأيام دى اتغير حالها مبقاش حد يعيش للتانى.. وأهو كل واحد يعمل اللى يريحه.. إنساني لو لسه فاكرني وانت ليك مليون طريقه.. روحي مش ممكن هترجع إلا بوجودك حبيبي وإيه تاني؟”.
وتفاعل متابعي آيتن مع الفكرة بشكل واسع وانهالت التعليقات التي تضمنت عشرات الاغاني التي قدمها “الهضبة” في السنوات الماضية.

مقالات ذات صله